České dědictví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 559 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České dědictví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České dědictví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
618 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České dědictví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
621 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České dědictví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
545 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prostřednictvím krátkých česko-anglických textů se základními informacemi a především prostřednictvím citlivé fotografické výpovědi dává kniha odpověď na otázku čím je každé z těchto míst tak významné, že bylo zařazeno do prestižního Seznamu světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České dědictví je 585 Kč

Výběr knih autorů Libor Teplý , kol.

Zobrazit všechny knihy autora Libor Teplý, kol.
Výběr knih vydavatele Fotep

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fotep
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.