Abeceda účetnictví pro podnikatele 2015

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 575 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abeceda účetnictví pro podnikatele 2015 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
575 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Abeceda účetnictví pro podnikatele 2015; Autor: Chalupa R., Kadlec J., Pilátová J., Procházková D., Sedlák R., Skálová J., Vlach P.; Již 13. vydání tradiční publikace bylo aktualizováno v souvislosti s novelami účetních a daňových předpisů platnými pro rok 2014 a 2015 s ohledem na nový…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abeceda účetnictví pro podnikatele 2015 je 575 Kč

Výběr knih autora kol.

Zobrazit všechny knihy autora kol.
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.