Česko-anglicko-německý průvodce gastronomií a restauračním provozem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 386 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česko-anglicko-německý průvodce gastronomií a restauračním provozem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česko-anglicko-německý průvodce gastronomií a restauračním provozem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Česko-anglicko-německý průvodce gastronomií a restauračním provozem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Česko-anglicko-německý průvodce gastronomií a restauračním provozem - Křivánek Mirko. Publikace přináší rozsáhlou nabídku slov, slovních spojení a frází používaných v oblasti gastronomie, jako jsou názvy potravin, jídel a nápojů, názvy v jídelním lístku, výrazy používané při přípravě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česko-anglicko-německý průvodce gastronomií a restauračním provozem je 345 Kč

Výběr knih autora Mirko Křivánek

Zobrazit všechny knihy autora Mirko Křivánek
Výběr knih vydavatele Leda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.