Dynamické vedení a řízení projektů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Není skladem

Dynamické vedení a řízení projektů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
127 Kč
Není skladem

Krátký popis
Proč je stále tolik projektů neúspěšných, nepřinášejí, co se od nich očekává, několikanásobně překračují rozpočty a termíny a předčasně se ukončují? Proč v praxi často nefungují tradiční metody projektového řízení? Jak mohou být projekty vedeny a řízeny lépe a dodávat slíbené výsledky?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dynamické vedení a řízení projektů je 139 Kč

Výběr knih autora Mirko Křivánek

Zobrazit všechny knihy autora Mirko Křivánek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.