Československá strana lidová v období nastupující normalizace (1969–1972)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Československá strana lidová v období nastupující normalizace (1969–1972) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československá strana lidová v období nastupující normalizace (1969–1972) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československá strana lidová v období nastupující normalizace (1969–1972) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československá strana lidová v období nastupující normalizace (1969–1972) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autorská monografie Československá strana lidová v období nastupující normalizace (1969–1972) je poctivou materiálovou studií, která je založená především na studiu ústředních, regionálních i stranických archivů. Autor ve svém textu charakterizuje zápas o podobu politiky Československé strany…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Československá strana lidová v období nastupující normalizace (1969–1972) je 259 Kč

Výběr knih vydavatele Ústav pro soudobé dějiny AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro soudobé dějiny AV ČR
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.