Barometr nálad, studnice informací

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Barometr nálad, studnice informací koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barometr nálad, studnice informací koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Není skladem

Krátký popis
Problematika stížností a dopisů občanů politickým a správním orgánům a jejich představitelům v komunistických zemích se v posledních letech dostává do centra pozornosti historiček a historiků. Vedoucím mocenským orgánům zde při neexistenci názorové plurality a nezávislých médií sloužily jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Barometr nálad, studnice informací je 353 Kč

Výběr knih autorů Jaroslav Pažout , Tomáš Vilímek

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Pažout, Tomáš Vilímek
Výběr knih vydavatele Ústav pro soudobé dějiny AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro soudobé dějiny AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.