Československo a Svatý stolec. II/2.2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 395 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Československo a Svatý stolec. II/2.2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československo a Svatý stolec. II/2.2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Československo a Svatý stolec. II/2.2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Československo a Svatý stolec. II/2.2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Není skladem

Krátký popis
Edice přináší relativně nedávno zpřístupněné dokumenty z fondů Historického archivu Státního sekretariátu Svatého stolce. Předkládá kompletní soubor materiálů z jednání Kongregace pro mimořádné církevní záležitosti týkající se Československa v letech 1929–1931. Jedná se o dobu, kdy byl v Praze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Československo a Svatý stolec. II/2.2 je 366 Kč

Výběr knih autora Pavel Helan

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Helan
Výběr knih vydavatele Masarykův ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykův ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.