Československo a Svatý stolec V.. Éra nuncia Pietra Ciriaciho

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Československo a Svatý stolec V.. Éra nuncia Pietra Ciriaciho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Československo a Svatý stolec V.. Éra nuncia Pietra Ciriaciho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československo a Svatý stolec V.. Éra nuncia Pietra Ciriaciho koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československo a Svatý stolec V.. Éra nuncia Pietra Ciriaciho koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československo a Svatý stolec V.. Éra nuncia Pietra Ciriaciho koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha přibližuje na základě bohatého a z velké části dosud nevyužitého pramenného materiálu československo-vatikánské vztahy v éře pražského nuncia Pietra Ciriaiciho v letech 1928–1933.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Československo a Svatý stolec V.. Éra nuncia Pietra Ciriaciho je 302 Kč

Výběr knih autorů Eva Hajdinová , Pavel Helan

Zobrazit všechny knihy autora Eva Hajdinová, Pavel Helan
Výběr knih vydavatele Masarykův ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykův ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.