Československo - Stát, který zklamal

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Československo - Stát, který zklamal koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Československo - Stát, který zklamal koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československo - Stát, který zklamal koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československo - Stát, který zklamal koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československo - Stát, který zklamal koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
409 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československo - Stát, který zklamal koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
375 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Mary Heimannové, která se dostává českému čtenáři do ruky, je na historickou práci nezvykle vášnivá, neúprosná a tvrdá. Popisuje vznik Československa od jeho založení v roce 1918 až po rozdělení v roce 1992 - od začínající demokracie, přes nacistickou okupaci, komunistickou diktaturu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Československo - Stát, který zklamal je 366 Kč

Výběr knih vydavatele Petrkov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrkov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.