Co můžu říct

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 143 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co můžu říct koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co můžu říct koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
149 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Co můžu říct koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
118 Kč
Není skladem

Krátký popis
Básník Alexandr Makarov-Krotkov (1959), přímý dědic druhé ruské avantgardy, tradičně označovaný za minimalistu - nejen pro malou formu svých básní, ale také pro minimum prostředků, jež využívají. Jeho poezie je neobyčejně citlivá k naší běžné řeči, její máloslovnost je příznačnou reakcí na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co můžu říct je 136 Kč

Výběr knih vydavatele Petrkov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrkov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.