Český bůh - Hovory o historii, víře a ateismu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český bůh - Hovory o historii, víře a ateismu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český bůh - Hovory o historii, víře a ateismu koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český bůh - Hovory o historii, víře a ateismu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český bůh - Hovory o historii, víře a ateismu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český bůh - Hovory o historii, víře a ateismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Český bůh - Hovory o historii, víře a ateismu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozhovor salesiána Zdeňka Jančaříka s historiky Stanislavem Balíkem a Jaroslavem Šebkem poodhaluje skrytá zákoutí českých dějin. Jak je to s vírou v národě svatého Václava a Josefa Švejka?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český bůh - Hovory o historii, víře a ateismu je 334 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Šebek, Stanislav Balík, Zdeněk Jančařík
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.