Parlament s lidskou tváří - Biografické aspekty české legislativní politiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Parlament s lidskou tváří - Biografické aspekty české legislativní politiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Parlament s lidskou tváří - Biografické aspekty české legislativní politiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Parlament s lidskou tváří - Biografické aspekty české legislativní politiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Parlament s lidskou tváří - Biografické aspekty české legislativní politiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Parlament s lidskou tváří - Biografické aspekty české legislativní politiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se věnuje základní struktuře českého parlamentu od roku 1920 do současnosti z hlediska profesí zvolených poslanců. První část se zaměřuje na meziválečné období, kdy české země představovaly velice různorodý celek. Vedle českých politických stran měla zastoupení i německá část populace,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Parlament s lidskou tváří - Biografické aspekty české legislativní politiky je 164 Kč

Výběr knih autorů Stanislav Balík , Petr Voda , Michal Pink

Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Balík, Petr Voda, Michal Pink

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.