Český jazyk 3 pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 58 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 3 pracovní sešit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
58 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český jazyk 3 pracovní sešit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 3 pracovní sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
82 Kč
Není skladem

Krátký popis
Téměř 80 stran pracovního sešitu Český jazyk 3 dětem představuje pestré úkoly různého stupně náročnosti, které sledují jednotlivé očekávané výstupy a společně rozvíjejí klíčové kompetence: od klasických doplňovacích cvičení přes hádanky a křížovky k tvoření rýmů, opravování chyb a návodům na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 3 pracovní sešit je 74 Kč


Zobrazit všechny knihy autora PeadDr. Hana Mikulenková, Rok vydání : 2004
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.