Český jazyk 7

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 7 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český jazyk 7 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 7 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
76 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Český jazyk 7 - Hirschová Milada. Druhý titul z moderně profilované a bohatě ilustrované řady pracovních učebnic češtiny pro 2. stupeň ZŠ a víceletá gymnázia. Výklad je organicky propojen s ukázkami praktických problémů. Učebnice v návaznosti na celou řadu zohledňuje i modernější…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 7 je 77 Kč

Výběr knih autora Milada Hirschová

Zobrazit všechny knihy autora Milada Hirschová
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.