Český jazyk 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
629 Kč
Není skladem

Český jazyk 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příručka učitele nové generace vám bude dobrým pomocníkem a průvodcem učebními materiály pro Český jazyk 3. Přináší nejen komentáře k jednotlivým úkolům v učebnici, ale také spoustu nápadů na rozvíjející aktivity. V hlavní části se krok za krokem věnuje každé kapitole v učebnici; předkládá rady…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 3 je 569 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Gabriela Babušová, Jaroslava Kosová, Petra Chlumská
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.