Český jazyk 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 132 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
103 Kč
Není skladem

Český jazyk 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
118 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice nové generace pro 2. ročník v sobě ideálně propojuje přehlednost a systematičnost výkladu s aktivizujícím procvičováním, které vede žáky k co největšímu zapojení do výuky. Upravené, přístupnější uspořádání učiva vychází ze zkušeností učitelů z praxe. Učebnicí lze navázat na výuku v 1.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 2 je 117 Kč


Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.