Český jazyk pro 4.ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 51 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk pro 4.ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
51 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český jazyk pro 4.ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
74 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk pro 4.ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
72 Kč
Není skladem

Český jazyk pro 4.ročník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk pro 4.ročník je 67 Kč


Zobrazit všechny knihy autora PeadDr. Hana Mikulenková, Rok vydání : 1997
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.