Český obránce Vídně proti Turkům roku 1683

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 131 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český obránce Vídně proti Turkům roku 1683 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český obránce Vídně proti Turkům roku 1683 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český obránce Vídně proti Turkům roku 1683 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Není skladem

Český obránce Vídně proti Turkům roku 1683 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Český obránce Vídně proti Turkům roku 1683 - Miltner Jan Bohuslav. Muž, o němž je tato kniha, je jedním z Čechů, kteří tvořili světové dějiny. Je víc než ostudné, že je dnes pro českou společnost neznámým hrdinou. Právě z tohoto důvodu se profesor Miltner rozhodl napsat jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český obránce Vídně proti Turkům roku 1683 je 145 Kč

Výběr knih vydavatele Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lukáš Lhoťan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.