Abú Firás, arabský básník a rek X. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abú Firás, arabský básník a rek X. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abú Firás, arabský básník a rek X. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abú Firás, arabský básník a rek X. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abú Firás, arabský básník a rek X. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Abú Firás, plným jménem Abú Firás al-Háris ben Abil 'Alá Sa'id ben Hamdán ben Hamdún al-Hamdání, narodil se r. 320, dle jiných 321 H (932 neb 933 po Kr.). Práce jest studií o zajímavém básníku a džihadistovi (svatém náboženském válečníkovi), jejž literární historie arabská čítá k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abú Firás, arabský básník a rek X. století je 126 Kč

Výběr knih autora Rudolf Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Dvořák
Výběr knih vydavatele Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lukáš Lhoťan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.