Cesta k billboardu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 47 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta k billboardu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta k billboardu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
59 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta k billboardu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Cesta k billboardu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
119 Kč
Není skladem

Cesta k billboardu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Cesta k billboardu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sbírku krátkých próz básníka, publicisty a divadelního režiséra Ondřeje Škrabala spojuje téma pokroku a potřeby neustále se zdokonalovat. Cesta na blízký Západ je jako určitá fascinace čímsi lepším, tím, k čemu vzhlížíme v naději, že nám bude dovoleno něco odpozorovat. Na pozadí takřka všech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta k billboardu je 107 Kč

Výběr knih autora Ondřej Škrabal

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Škrabal
Výběr knih vydavatele Listen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Listen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.