Děloha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Děloha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děloha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děloha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děloha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Selma, mladá žena na prahu třicítky, má v životě dvě pevné konstanty. Práci, na které jí záleží mnohem méně, než by se mohlo na první pohled zdát, a toxický vztah se sebedestruktivním Adamem, v němž je pocit absolutní samoty přítomný stejně intenzivně jako láska. Když k tomu najednou přibude…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Děloha je 241 Kč

Výběr knih vydavatele Listen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Listen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.