Cesta na konec světa a zpět 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 556 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta na konec světa a zpět 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
556 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cesta na konec světa a zpět 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
760 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta na konec světa a zpět 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
802 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta na konec světa a zpět 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
605 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta na konec světa a zpět 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
760 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta na konec světa a zpět 3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
764 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta na konec světa a zpět 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
648 Kč
Není skladem

Krátký popis
Literárně-politologický cestopis pojednávající o současném reálném Rusku, tentokrát o autorových posledních cestách po severním Kavkazu, doplněný množstvím ilustrací a reprodukcí dokumentů v textu a především rozsáhlou obrazovou přílohou (128 barevných stran / 650 jedinečných fotografií,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta na konec světa a zpět 3 je 699 Kč

Výběr knih autora F. R. Hrabal-Krondak

Zobrazit všechny knihy autora F. R. Hrabal-Krondak
Výběr knih vydavatele CAD PRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CAD PRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.