Cesta z Arkád

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Cesta z Arkád aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Každý rozvod doprovází trauma. I ten, který žena už několik let s úzkostí očekává. Ale touha zůstává, a když se na obzoru objeví nový muž, je to jako malé soukromé zemětřesení. Kamila (40) si v obchodním domě Arkády kupuje nový kabát, aby si dodala sebevědomí. Jenže sama moc dobře ví, že hezký…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ivana Peroutková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Peroutková
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.