Bezvýznamná žena

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bezvýznamná žena koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bezvýznamná žena koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bezvýznamná žena koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bezvýznamná žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bezvýznamná žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Bezvýznamná žena koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Mluvte s každou ženou, jakoby kdybyste ji miloval, a s každým mužem, jako kdybyste se nudil. Až skončí vaše první sezona, budete mít pověst člověka s dokonalým společenským taktem.“ (Oscar Wilde: Bezvýznamná žena) Když v roce 1900 zemřel v pařížském hotelu d’Alsace v rue des Beaux-Arts těžce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bezvýznamná žena je 193 Kč

Výběr knih autora Oscar Wilde

Zobrazit všechny knihy autora Oscar Wilde
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.