Cesta za štěstím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta za štěstím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cesta za štěstím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta za štěstím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta za štěstím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta za štěstím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta za štěstím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Cesta za štěstím - Pinckaers Servais. „Všichni chceme šťastně žít, o tom není pochyb,“ říká svatý Augustin. Co je však pravé štěstí a kde ho hledat? Autor této knihy nás uvádí na cestu za štěstím – je to cesta evangelia, cesta, kterou nám ukázal sám Bůh v Horském kázání, cesta…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta za štěstím je 202 Kč

Výběr knih autora Servais Pinckaers

Zobrazit všechny knihy autora Servais Pinckaers
Výběr knih vydavatele Krystal OP

Zobrazit všechny knihy vydavatele Krystal OP
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.