: O Božím bytí v Teologické sumě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: O Božím bytí v Teologické sumě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
: O Božím bytí v Teologické sumě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Není skladem

: O Božím bytí v Teologické sumě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: O Božím bytí v Teologické sumě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: O Božím bytí v Teologické sumě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tento svazek přináší překlad traktátu o jediném Bohu z První části Sumy (STh I, q. 2–11). Tomáš v něm pojednává o způsobech prokázání Boží existence (známých jako pět cest či kosmologických důkazů Boží existence) a o jeho tzv. entitativních atributech: jednoduchosti, dokonalosti, dobrotě,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : O Božím bytí v Teologické sumě je 252 Kč

Výběr knih autora Tomáš Akvinský

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Akvinský
Výběr knih vydavatele Krystal OP

Zobrazit všechny knihy vydavatele Krystal OP
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.