Cestou okolo Olomouce - Další vycházky nevšedním městem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cestou okolo Olomouce - Další vycházky nevšedním městem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou okolo Olomouce - Další vycházky nevšedním městem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou okolo Olomouce - Další vycházky nevšedním městem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou okolo Olomouce - Další vycházky nevšedním městem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Cestou okolo Olomouce - Další vycházky nevšedním městem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
196 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor volně navazuje na řadu svých úspěšných publikací o olomoucké historii, zejména na knihu Olomoucké vycházky. Tentokrát se budeme procházet kolem tzv. ochranného pásma městské památkové rezervace a připomínat budovy, podniky, komunikace, které zde bývaly a už nejsou anebo se výrazně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cestou okolo Olomouce - Další vycházky nevšedním městem je 199 Kč

Výběr knih autora Milan Tichák

Zobrazit všechny knihy autora Milan Tichák
Výběr knih vydavatele Burian a Tichák

Zobrazit všechny knihy vydavatele Burian a Tichák
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.