Nový lexikon olomouckých ulic

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nový lexikon olomouckých ulic koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový lexikon olomouckých ulic koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový lexikon olomouckých ulic koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový lexikon olomouckých ulic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kniha navazuje na Lexikon olomouckých ulic z roku 2009 a doplňuje jej o 80 názvů ulic od té doby nově vzniklých.
V úvodu popisuje s obrazovým doprovodem historii pojmenovávání ulic v Olomouci. Stěžejní a nejrozsáhlejší kapitolou je abecední přehled 745 současných názvů ulic a náměstí,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nový lexikon olomouckých ulic je 231 Kč

Výběr knih autorů Milan Tichák , Tomáš Tichák

Zobrazit všechny knihy autora Milan Tichák, Tomáš Tichák
Výběr knih vydavatele Burian a Tichák

Zobrazit všechny knihy vydavatele Burian a Tichák
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.