Cestovatel na perutích času Vojtěch Zamarovský

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cestovatel na perutích času Vojtěch Zamarovský koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestovatel na perutích času Vojtěch Zamarovský koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cestovatel na perutích času Vojtěch Zamarovský koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem

Cestovatel na perutích času Vojtěch Zamarovský koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestovatel na perutích času Vojtěch Zamarovský koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Cestovatel na perutích času Vojtěch Zamarovský - Toufar Pavel. Pro české a slovenské čtenáře – a později i pro čtenáře v mnoha dalších zemích – objevil Chetity a Sumery, ale také Schliemanna, Hrozného a další velké osobnosti. Zasvěceným a přitom poutavým jazykem nám dokázal vždy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cestovatel na perutích času Vojtěch Zamarovský je 178 Kč

Výběr knih autora Pavel Toufar

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Toufar
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.