Lokálkou do České Kanady...a opačným směrem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lokálkou do České Kanady...a opačným směrem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lokálkou do České Kanady...a opačným směrem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lokálkou do České Kanady...a opačným směrem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lokálkou do České Kanady...a opačným směrem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Českou Kanadou je označována příhraniční oblast mezi Slavonicemi, Novou Bystřicí a Kunžakem směrem na Jindřichův Hradec. Rozkládá se na rozloze zhruba 283 km2, na níž byl v roce 1994 vyhlášen Přírodní park Česká Kanada. Jaro přichází do České Kanady později a naopak podzim se hlásí až příliš…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lokálkou do České Kanady...a opačným směrem je 159 Kč

Výběr knih autora Pavel Toufar

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Toufar
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.