Tajné svety Cestovná agentúra 3 - Tajomstvá búrkového lesa (slovensky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 293 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajné svety Cestovná agentúra 3 - Tajomstvá búrkového lesa (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tajné svety Cestovná agentúra 3 - Tajomstvá búrkového lesa (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajné svety Cestovná agentúra 3 - Tajomstvá búrkového lesa (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajné svety Cestovná agentúra 3 - Tajomstvá búrkového lesa (slovensky) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vitajte v cestovnej agentúre Tajné svety, odkiaľ vás každý kufor prepraví do iného sveta. Stačí doň vkročiť... Odkedy sa Flick Hudsonová pridala k Tajnosvetskému spolku, čelila viacerým nebezpečenstvám ako iní ľudia za celý život. Rozhodne však nebola pripravená na to, čo sa dozvedela – že celé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajné svety Cestovná agentúra 3 - Tajomstvá búrkového lesa (slovensky) je 329 Kč

Výběr knih autora Lapinski L.D.

Zobrazit všechny knihy autora Lapinski L.D.
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.