Peter Pan

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peter Pan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Peter Pan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Pan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Pan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Pan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Pan koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Discover our collectable Puffin Clothbound Classic edition of Peter Pan Puffin Clothbound Classics are stunning collectable gift editions of some of the best-loved classics in the world - including this highly anticipated edition of Peter Pan. The Darling children's lives take an extraordinary…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peter Pan je 265 Kč

Výběr knih autora James Matthew Barrie

Zobrazit všechny knihy autora James Matthew Barrie
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.