Chceš být král?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chceš být král? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Chceš být král? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chceš být král? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Chceš být král? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Chceš být král? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chceš být král? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chceš být král? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
K velké obci čtenářů Eduarda Martina (pseudonym PhDr Martina Petišky, syna spisovatele Eduarda Petišky) přichází další titul, tentokrát z hájemství sci-fi a fantasy. Autor v tomto oboru není nováčkem, připomeneme jen jeho pentalogii Lidé z Modré galaxie (Největší skandál v dějinách lidstva,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chceš být král? je 165 Kč

Výběr knih autora Eduard Martin

Zobrazit všechny knihy autora Eduard Martin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.