Childhood, Youth, Dependency

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 277 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Childhood, Youth, Dependency koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Childhood, Youth, Dependency koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Childhood, Youth, Dependency koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Childhood, Youth, Dependency koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
''Utterly, agonisingly compulsive ... a masterpiece'' Liz Jensen, GuardianFollowing one woman''s journey from a troubled girlhood in working-class Copenhagen through her struggle to live on her own terms, The Copenhagen Trilogy is a searingly honest, utterly immersive portrayal of love,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Childhood, Youth, Dependency je 325 Kč

Výběr knih autora Ditlevsen Tove

Zobrazit všechny knihy autora Ditlevsen Tove
Výběr knih vydavatele Penguin Books (UK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books (UK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.