Middlemarch

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 548 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Middlemarch koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
548 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Middlemarch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
537 Kč
Není skladem

Middlemarch koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
475 Kč
Není skladem

Krátký popis
George Eliot's nuanced and moving novel is a masterly evocation of connected lives, changing fortunes and human frailties in a provincial community. Peopling its landscape are Dorothea Brooke, a young idealist whose search for intellectual fulfilment leads her into a disastrous marriage to the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Middlemarch je 520 Kč

Výběr knih autora George Eliot

Zobrazit všechny knihy autora George Eliot
Výběr knih vydavatele Penguin Books (UK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books (UK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.