Chiromancie - Nejpůsobivější věštecká metoda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chiromancie - Nejpůsobivější věštecká metoda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chiromancie - Nejpůsobivější věštecká metoda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chiromancie - Nejpůsobivější věštecká metoda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chiromancie - Nejpůsobivější věštecká metoda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem

Chiromancie - Nejpůsobivější věštecká metoda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jestli chcete poznat sami sebe, nemusíte chodit daleko. Chiromancii dnes využívají specialisté z oborů genetiky a psychiatrie jako jednu z diagnostických metod, protože struktura linií dlaně, a zejména jejich změny mohou upozornit na zdravotní problémy v raném stadiu nebo na jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chiromancie - Nejpůsobivější věštecká metoda je 185 Kč

Výběr knih autora Zlatohlávková Marcela

Zobrazit všechny knihy autora Zlatohlávková Marcela
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.