Christmas and Other Horrors

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Christmas and Other Horrors koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Christmas and Other Horrors koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
396 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Christmas and Other Horrors koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Hugo Award winning editor, and horror legend, Ellen Datlow presents a chilling horror anthology of original short stories exploring the endless terrors of winter solstice traditions across the globe, featuring chillers by Tananarive Due, Stephen Graham Jones, Alma Katsu and many more.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Christmas and Other Horrors je 324 Kč


Výběr knih vydavatele Titan Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.