Baltimore 3: Tajemný poutník a další příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Baltimore 3: Tajemný poutník a další příběhy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baltimore 3: Tajemný poutník a další příběhy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baltimore 3: Tajemný poutník a další příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Baltimore 3: Tajemný poutník a další příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
598 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na cestě za svou pomstou Lord Baltimore potkává pološíleného vědce, který se pokouší vyléčit vampirismus a stvoří ještě děsivější zrůdy. Zatímco náš hrdina nepřestává pátrat po zjizveném upírovi, jemuž dává vinu za veškeré zlo světa, jeho pronásledovatel – ďábelský inkvizitor – odhaluje svou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Baltimore 3: Tajemný poutník a další příběhy je 538 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Mike Mignola, Christopher Golden, Ben Stenbeck
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.