Christmas with L. M. Montgomery

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Christmas with L. M. Montgomery koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Christmas with L. M. Montgomery koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
159 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Christmas with L. M. Montgomery koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
159 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Christmas with L. M. Montgomery koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
146 Kč
Není skladem

Krátký popis
This paperback will feature three Christmas-themed stories by the author: "Christmas at Red Butte," "A Christmas Inspiration," and "A Christmas Mistake."

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Christmas with L. M. Montgomery je 153 Kč

Výběr knih autora Montgomery L.M.

Zobrazit všechny knihy autora Montgomery L.M.
Výběr knih vydavatele Union Square a Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Union Square a Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.