Chronicle of a Death Foretold

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chronicle of a Death Foretold koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Chronicle of a Death Foretold koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chronicle of a Death Foretold koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Chronicle of a Death Foretold is a compelling, moving story exploring injustice and mob hysteria by the Nobel Laureate Gabriel García Márquez, author of One Hundred Years of Solitude and Love in the Time of Cholera. ''On the day they were going to kill him, Santiago Nasar got up at five-thirty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chronicle of a Death Foretold je 309 Kč

Výběr knih autora Gabriel García Márquez

Zobrazit všechny knihy autora Gabriel García Márquez
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.