Chuť čerešňových paradajok

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chuť čerešňových paradajok koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chuť čerešňových paradajok koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chuť čerešňových paradajok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chuť čerešňových paradajok koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
296 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dokáže niekto v núdzi robiť zázraky? Môže byť niečo vzácnejšie, než návrat čiernej ovce domov? Táto kniha rozpráva o skutočnom príbehu chlapa z Taiwanu, ktorého považovali všetci v rodine za čiernu ovcu. Čo dokázal sám sebe v živote? Cez nezabudnuteľnú chuť rubínových paradajok môžeme cítiť…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chuť čerešňových paradajok je 306 Kč

Výběr knih vydavatele Altenburg Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Altenburg Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.