Najcennejší dar na svete

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Najcennejší dar na svete koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najcennejší dar na svete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Najcennejší dar na svete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Najcennejší dar na svete koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najcennejší dar na svete koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
224 Kč
Není skladem

Krátký popis
Najcennejší dar prináša najväčšie šťastie! V mestečku anjelov sa odohrala obrovská, radostná udalosť. Všetci sa chystali, že pôjdu gratulovať s rôznymi darčekmi. Niektorý dar je dlhý, niektorý okrúhly, ba sú tam aj voňavé darčeky! Ale ktoré dary sú naozaj najcennejšie?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Najcennejší dar na svete je 234 Kč

Výběr knih autora Lai Ma

Zobrazit všechny knihy autora Lai Ma
Výběr knih vydavatele Altenburg Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Altenburg Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.