Chutně a rychle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 409 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chutně a rychle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
409 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Chutně a rychle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chutně a rychle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
416 Kč
Není skladem

Chutně a rychle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chutně a rychle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chutně a rychle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chutně a rychle koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chcete vařit tak, aby všem, včetně vás samotných, chutnalo? Baví vás to, ale nemáte moc času (kdo ho ostatně má nazbyt)? Sáhněte tedy po nové knize špičkového anglického šéfkuchaře Gordona Ramsaye a máte pohromadě spoustu receptů na rychlé, chutné polévky a saláty, ryby a mořské plody, drůbež,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chutně a rychle je 460 Kč

Výběr knih autora Gordon Ramsay

Zobrazit všechny knihy autora Gordon Ramsay
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Slovart, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Slovart, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.