Chylothorax - Průvodce pro chirurgy, pediatry a interní obory

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chylothorax - Průvodce pro chirurgy, pediatry a interní obory koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chylothorax - Průvodce pro chirurgy, pediatry a interní obory koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chylothorax - Průvodce pro chirurgy, pediatry a interní obory koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chylothorax - Průvodce pro chirurgy, pediatry a interní obory koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
324 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chylothorax vzniká nahromaděním chylózního výpotku v pleurální dutině. Etiologie může být různorodá, od kongenitální přes zánětlivou, maligní až po traumatickou příčinu, která vzniká nejčastěji po operacích mediastina, srdce a plic. Jde o závažný stav, jehož podcenění může mít fatální následky.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chylothorax - Průvodce pro chirurgy, pediatry a interní obory je 334 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.