Číslo se smrťákem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 109 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Číslo se smrťákem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Číslo se smrťákem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Číslo se smrťákem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Číslo se smrťákem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozhrňte oponu, a potkáte vraha. Titulní povídka sbírky vám prozradí, co máte dělat, když vám jeho kroky přetnou cestu hned dvakrát v životě. Přiháněč mrtvých může být docela výnosné zaměstnání, avšak pouze za předpokladu, že v tom není nějaký háček. A je čiročirá hloupost pustit se do macerace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Číslo se smrťákem je 128 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Mostecký

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Mostecký
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.