Mark Stone:Questaharska stezka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 97 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mark Stone:Questaharska stezka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
97 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mark Stone:Questaharska stezka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mark Stone:Questaharska stezka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Mark Stone využil dovolené generála Khova a vyrazil na planetu Questahar, která je proslulá svými kasíny a bojovou hrou Questaharská stezka. Jenže tentokrát se hra mění v boj o život a to nejen Markův.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mark Stone:Questaharska stezka je 105 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Mostecký

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Mostecký
Výběr knih vydavatele Poutník

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poutník
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.