City Changes Its Face

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

City Changes Its Face koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
City Changes Its Face koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
I'm just not sure how toWhat?Manage all this. All what? But up in the flat, there is only Eily and Stephen, 19 and 40. The total obsession of new love. 18 months later, and the flat feels different. And now Gracie, Stephen's 17-year-old daughter, is about to arrive. The city changes its face.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy City Changes Its Face je 386 Kč

Výběr knih autora Eimear McBride

Zobrazit všechny knihy autora Eimear McBride
Výběr knih vydavatele FABER a FABER

Zobrazit všechny knihy vydavatele FABER a FABER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.