Ztracená láska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ztracená láska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená láska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená láska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl romance Zatracená láska. Vztah Anny a Maddoxe po událostech děsivé noci visí na vlásku, stejně jako Maddoxova svoboda. Zatímco se vyděšená Anna vrací zpět ke svým rodičům, Maddox je v zadržovací cele a čeká ho spousta vysvětlování. S vyhlídkou na život strávený za mřížemi se probírá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ztracená láska je 380 Kč

Výběr knih autora Tess M. Puffrová

Zobrazit všechny knihy autora Tess M. Puffrová
Výběr knih vydavatele neuveden

Zobrazit všechny knihy vydavatele neuveden
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.