Cizí žena v mém domě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cizí žena v mém domě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizí žena v mém domě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
177 Kč
Není skladem

Cizí žena v mém domě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
207 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když se Fay probudí uprostřed noci na pianu ve svém domě, je zmatená. Dům vypadá úplně jinak, než jak ho s manželem Alecem zařizovali. Poté, co narazí na náctiletou dívku, domnívá se, že potkala ducha dítěte, které v domě kdysi zemřelo. Jakmile ale spatří Aleca v přítomnosti cizí ženy, začne v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cizí žena v mém domě je 203 Kč

Výběr knih autora O'Leary Sara

Zobrazit všechny knihy autora O'Leary Sara
Výběr knih vydavatele Klokan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Klokan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.