Dokonalá harmonie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dokonalá harmonie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Dokonalá harmonie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
273 Kč
Není skladem

Krátký popis
Firma Harmonie vyrábí žádané bylinné přípravky dle dávných rodinných receptur. Nyní však po požití výrobků zemřeli tři lidé, navíc je zřejmé, že jed byl do produktů přidán dříve, než opustily továrnu. Majitelce firmy Charlottě nezbývá, než se společně s bývalým přítelem, expertem v oboru…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dokonalá harmonie je 260 Kč

Výběr knih autora Barbara Woodová

Zobrazit všechny knihy autora Barbara Woodová
Výběr knih vydavatele Klokan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Klokan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.